COMUNICAT DE LA SECCIÓ SINDICAL TRANSPORT SANITARI OLOT – CAMPDAVANOL DAVANT L’ERTO PRESENTAT PER TSC

En moments molt difícils per a tothom, l’empresa TSC (Transport Sanitari de Catalunya), anuncia una ERTO que de moment afectarà a 17 treballadores i treballadors, treballadores i treballadors que fins avui, han estat donant el 200% per fer front a la crisi sanitària que afecta al nostre país, i moltes vegades, mancats de les mesures de protecció idònies.

Ens sembla d’una gran irresponsabilitat enviar gent del sector a l’atur, mentre es segueixen fent rutes de serveis oncològics o de diàlisi amb els usuaris amuntegats als vehicles, ens sembla vergonyós retallar la plantilla en un moment en que es confinen professionals del sector per culpa de la mateixa empresa, que retalla i retalla els EPIS a cada nou protocol que treu. I ens sembla de gran caciquisme la permissivitat que, com sempre, el Servei Català de Salut, el SEM i la Conselleria de Salut en mans d’ERC i d’un govern presidit per JuntsXCAT, mantenen envers les empreses de capital risc que es lucren a expenses d’un servei de salut que es suposa públic.

Des de la nostra secció sindical, no acceptarem cap rescissió de contracte mai, i menys en aquesta situació de crisi sanitària que ens ha tocat viure, esperem la rectificació de TSC, i de no canviar la seva postura basada més en el lucre propi, que en el bé comú de la població, emprendrem mesures, jurídiques, socials i de solidaritat amb els companys i companyes afectades.

Ara més que mai, solidaritat i orgull de classe.

Aprofitem per donar les gràcies a totes les treballadores que aquests dies està al peu del canó.

Secció Sindical Transport Sanitari Olot – Campdevanol